Με την επικύρωση των αγορών σας, θα χρεωθείτε για το ποσό της παραγγελίας σας.
Σε κράτηση
Σύνολο πριν από την έκπτωση
€
Code
- €
Εκπτωση
- €
Σύνολο προς πληρωμή (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ)
€
ή
Για όλες τις ερωτήσεις σας σχετικά με τις προηγούμενες παραγγελίες σας, σας προτείνουμε να επικοινωνήσετε μαζί μας χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας.
Αυτή τη στιγμή παραδίδουμε σε περίπου δέκα διαφορετικές χώρες που βρίσκονται σε όλη την Ευρώπη: Γαλλία, Γερμανία, Ισπανία, Ιταλία, Βέλγιο, Ολλανδία και Πολωνία. Για τα νησιά: Παράγουμε επίσης σε ηπειρωτικά γαλλικά νησιά (π.χ. Κορσική). Ωστόσο, προς το παρόν δεν παραδίδουμε στα γαλλικά υπερπόντια εδάφη. Σημείωση: Είναι σημαντικό να δημιουργήσετε τον λογαριασμό σας στη χώρα στην οποία επιθυμείτε να παραδοθεί η παραγγελία σας. Για παράδειγμα, εάν ζείτε στη Γαλλία και επιθυμείτε να παραδοθεί η παραγγελία σας στη Γαλλία, είναι απαραίτητο να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό στον ιστότοπο casanoov.fr. Διαφορετικά, η παράδοση στη Γαλλία δεν θα είναι δυνατή / Διαφορετικά, δεν θα μπορείτε να παραδώσετε την παραγγελία σας σε αυτήν τη χώρα.
Προς το παρόν, η Casanoov προσφέρει μόνο γκρι ανθρακί (RAL 7016). Το ματ λευκό χρώμα αμμοβολής θα είναι διαθέσιμο πολύ σύντομα σε ορισμένα από τα μοντέλα μας. Στο μέλλον, η Casanoov θα προσφέρει μια ποικιλία χρωμάτων. Πιο συγκεκριμένα, προς το παρόν δεν μπορούμε να σας προσφέρουμε ένα συγκεκριμένο χρώμα. Μόνο τα προϊόντα και τα χρώματα που παρουσιάζονται στον ιστότοπο είναι διαθέσιμα προς αγορά.
Όλα τα προϊόντα μας έχουν 2ετή εμπορική εγγύηση.
Έχουμε λάβει συνειδητή απόφαση να μην σας προσφέρουμε έναν αριθμό τηλεφώνου υψηλής χρέωσης, όπου ενδέχεται να μην λάβετε όλες τις απαντήσεις στις ερωτήσεις σας. Προσπαθούμε να: Διαθέτουμε στο διαδίκτυο όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε (σαφείς οδηγίες και αναλυτικές προβολές, τεχνικές προδιαγραφές, αξιολογήσεις κ.λπ.) Απαντάμε σε όλα τα γραπτά σας αιτήματα εντός 24 εργάσιμων ωρών: οι γραπτές απαντήσεις είναι συνήθως πιο λεπτομερείς και ακριβείς από μια τηλεφωνική συνομιλία. Να καλέσουμε ξανά τους πελάτες μας, εάν αυτό μας βοηθά να καλύψουμε καλύτερα τις ανάγκες τους. Για να το κάνετε αυτό, στείλτε μας ένα αίτημα μέσω της φόρμας απαντώντας όχι στην παρακάτω ερώτηση: "Βρήκατε την απάντηση στην ερώτησή σας;"
Τα προϊόντα μας πωλούνται αποκλειστικά online. Δυστυχώς, δεν διαθέτουμε εκθεσιακό χώρο όπου μπορείτε να ελέγξετε την οπτική εμφάνιση των προϊόντων μας, ούτε κατάστημα από όπου μπορείτε να τα αγοράσετε επί τόπου. Προσπαθούμε να παρέχουμε όλες τις τεχνικές πληροφορίες που χρειάζεστε για να κάνετε την επιλογή σας στον ιστότοπό μας, είτε στις Συχνές Ερωτήσεις είτε στα φύλλα προϊόντων μας. Για παράδειγμα, εάν χρειάζεστε πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με: Ένα προϊόν, ανατρέξτε στην καρτέλα "Χρειάζομαι πληροφορίες για ένα προϊόν". Για την παράδοση, ανατρέξτε στην ενότητα "Χρειάζομαι πληροφορίες για την παράδοση". Για την πληρωμή, ανατρέξτε στην καρτέλα "Χρειάζομαι πληροφορίες πληρωμής". Για να σας δώσουμε μια ιδέα για το τελικό αποτέλεσμα και την ποιότητα των προϊόντων μας σε πραγματικές συνθήκες, προσφέρουμε στους πελάτες μας την ευκαιρία να παρουσιάσουν την εργασία τους. Εάν το επιθυμείτε, μπορείτε να δείτε αυτά τα έργα απευθείας στον ιστότοπό μας. Για να το κάνετε αυτό, αναζητήστε το μοντέλο που θέλετε. Στη συνέχεια, θα μεταφερθείτε στη σελίδα του προϊόντος του: Στη συνέχεια, κάντε κλικ στην καρτέλα "Φωτογραφίες Πελατών". Στη συνέχεια, θα μεταφερθείτε σε όλες τις φωτογραφίες που έχουν δημοσιευτεί από τους πελάτες μας και μας δείχνουν τις εγκαταστάσεις τους.
Θα θέλατε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Casanoov; Σας προσκαλούμε να διαβάσετε τις πληροφορίες που παρέχονται στους ακόλουθους συνδέσμους: Νομικές Ειδοποιήσεις Οι Δεσμεύσεις μας Ποιοι Είμαστε Θα θέλατε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά; Έχουμε λάβει συνειδητή απόφαση να μην σας προσφέρουμε έναν αριθμό τηλεφώνου υψηλής χρέωσης, όπου ενδέχεται να μην λάβετε όλες τις απαντήσεις στις ερωτήσεις σας. Προσπαθούμε να: Διαθέτουμε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε στο διαδίκτυο (σαφείς οδηγίες και αναλυτικές εικόνες, τεχνικές προδιαγραφές, αξιολογήσεις κ.λπ.) Απαντάμε σε όλα τα γραπτά σας αιτήματα εντός 24 εργάσιμων ωρών: οι γραπτές απαντήσεις είναι γενικά πιο λεπτομερείς και ακριβείς από μια τηλεφωνική συνομιλία. Καλούμε τους πελάτες μας ξανά, εάν αυτό μας βοηθά να καλύψουμε καλύτερα τις ανάγκες τους. Για να το κάνετε αυτό, στείλτε μας ένα αίτημα μέσω της φόρμας απαντώντας όχι στην παρακάτω ερώτηση: "Βρήκατε την απάντηση στην ερώτησή σας;" Θα θέλατε να μάθετε εάν υπάρχουν καταστήματα Casanoov; Τα προϊόντα μας πωλούνται αποκλειστικά στο διαδίκτυο. Δυστυχώς, δεν διαθέτουμε εκθεσιακό χώρο όπου μπορείτε να ελέγξετε την οπτική εμφάνιση των προϊόντων μας, ούτε κατάστημα από όπου μπορείτε να αγοράσετε επί τόπου. Προσπαθούμε να παρέχουμε όλες τις τεχνικές πληροφορίες που χρειάζεστε για να κάνετε την επιλογή σας στον ιστότοπό μας, είτε στις Συχνές Ερωτήσεις είτε στα φύλλα προϊόντων μας. Για παράδειγμα, εάν χρειάζεστε πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με: Ένα προϊόν, ανατρέξτε στην καρτέλα "Χρειάζομαι πληροφορίες για ένα προϊόν". Παράδοση, ανατρέξτε στην ενότητα "Χρειάζομαι πληροφορίες για την παράδοση". Πληρωμή, ανατρέξτε στην καρτέλα "Χρειάζομαι πληροφορίες πληρωμής". Για να σας δώσουμε μια ιδέα για το τελικό αποτέλεσμα και την ποιότητα των προϊόντων μας σε πραγματικές συνθήκες, προσφέρουμε στους πελάτες μας την ευκαιρία να παρουσιάσουν την εργασία τους. Μπορείτε επίσης να δείτε αυτά τα έργα απευθείας στον ιστότοπό μας, εάν το επιθυμείτε. Για να το κάνετε αυτό, αναζητήστε το μοντέλο που θέλετε. Στη συνέχεια, θα μεταφερθείτε στη σελίδα του προϊόντος του: Στη συνέχεια, κάντε κλικ στην καρτέλα "Φωτογραφίες πελατών". Στη συνέχεια, θα μεταφερθείτε σε όλες τις φωτογραφίες που έχουν δημοσιευτεί από τους πελάτες μας και μας δείχνουν τις εγκαταστάσεις τους.
Αναζητήστε και επιλέξτε το προϊόν που προσφέρει η Casanoov μέσω των κατηγοριών προϊόντων ή απευθείας μέσω της γραμμής αναζήτησης. Στη συνέχεια, θα φτάσετε στη σελίδα προϊόντος: Προσθέστε το/τα προϊόν/τα της επιλογής σας κάνοντας κλικ στο "Προσθήκη στο καλάθι". Το καλάθι σας θα εμφανιστεί στα δεξιά. Μπορείτε τώρα να κάνετε την παραγγελία σας (ή να συνεχίσετε τις αγορές σας εάν σας ενδιαφέρουν άλλα προϊόντα). Η υποβολή μιας παραγγελίας απαιτεί τη δημιουργία ενός λογαριασμού χρήστη (εάν είναι απαραίτητο, ανατρέξτε στην ερώτηση "Πώς μπορώ να δημιουργήσω τον λογαριασμό μου;"), ώστε να γνωρίζουμε τη διεύθυνση παράδοσης, τη διεύθυνση χρέωσης και χρήσιμες πληροφορίες επικοινωνίας, ώστε ο διανομέας να μπορεί να προγραμματίσει και να διασφαλίσει την παράδοση σε καλές συνθήκες. * Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να μας πείτε την προτιμώμενη μέθοδο πληρωμής σας για να καταχωρήσουμε την παραγγελία και εμείς μπορούμε να φροντίσουμε για όλα τα υπόλοιπα! Θα λάβετε ένα αυτόματο email που θα επιβεβαιώνει ότι η παραγγελία σας έχει καταχωρηθεί. Στη συνέχεια, θα προετοιμάσουμε και θα αποστείλουμε την παραγγελία εντός των επόμενων ημερών. Μπορείτε να παρακολουθείτε την πρόοδο της παραγγελίας σας στην περιοχή πελατών σας, στην ενότητα "Οι παραγγελίες μου". Μόλις ανακατευθυνθείτε στην ενότητα "Οι παραγγελίες μου", κάντε κλικ στην επιλογή "Προβολή λεπτομερειών" για την εν λόγω παραγγελία: Μπορείτε επιτέλους να αποκτήσετε πρόσβαση στην παρακολούθηση της παραγγελίας σας κάνοντας κλικ στην επιλογή "Παρακολούθηση δέματος": Σημείωση: Ενδέχεται να υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τη μέθοδο πληρωμής σας, το οποίο μας εμποδίζει να επικυρώσουμε την παραγγελία σας. Σας συνιστούμε να ελέγξετε τις πληροφορίες που παρέχονται στην ενότητα Συχνές ερωτήσεις "Πληρωμή > Η πληρωμή δεν επικυρώθηκε" για να κατανοήσετε τους λόγους αυτού του προβλήματος. Σε αυτήν την περίπτωση, θα λάβετε ένα email που θα σας ειδοποιεί για την άρνηση πληρωμής για την παραγγελία σας.
Μπορείτε να βρείτε το βάρος κάθε προϊόντος μας, συμπεριλαμβανομένης κάθε συσκευασίας που αντιστοιχεί στο προϊόν σας, απευθείας στο φύλλο προϊόντος του. Για να το κάνετε αυτό, αναζητήστε το μοντέλο που θέλετε. Στη συνέχεια, θα μεταφερθείτε στο φύλλο προϊόντος του. Στη συνέχεια, κάντε κλικ στην καρτέλα "Τεχνικό Διάγραμμα". Το βάρος, καθώς και άλλες πληροφορίες που αφορούν συγκεκριμένα το εν λόγω προϊόν, αναφέρονται εκεί. Μπορείτε επίσης να κάνετε κλικ στα "Τεχνικά Χαρακτηριστικά". Στη συνέχεια, θα βρείτε το ακριβές βάρος κάθε συσκευασίας που αποτελεί το προϊόν στο κάτω μέρος της ενότητας.
Η αλλαγή της κατεύθυνσης ανοίγματος των προϊόντων μας υπόκειται σε απαιτήσεις ασφαλείας. Ωστόσο, ακολουθούν οι επιλογές ανοίγματος που είναι διαθέσιμες σε εσάς ανάλογα με κάθε τύπο προϊόντος: Μπορείτε να βρείτε την κατεύθυνση ανοίγματος κάθε πύλης και πύλης μας απευθείας στο φύλλο προϊόντος. Για να το κάνετε αυτό, αναζητήστε το μοντέλο που θέλετε. Στη συνέχεια, θα μεταφερθείτε στο φύλλο προϊόντος: Στη συνέχεια, κάντε κλικ στην καρτέλα "Τεχνικό Διάγραμμα": Η κατεύθυνση ανοίγματος του προϊόντος, καθώς και άλλα στοιχεία που αφορούν συγκεκριμένα το εν λόγω προϊόν, υποδεικνύονται εκεί.
Αυτή τη στιγμή προσφέρουμε τα προϊόντα μας μόνο με υπηρεσία παράδοσης. Προς το παρόν δεν διαθέτουμε κάποια λύση τοποθέτησης. Ωστόσο, οι πύλες μας συναρμολογούνται εύκολα και μπορούν να εγκατασταθούν σχετικά γρήγορα. Για να σας βοηθήσουμε σε όλη τη διαδικασία συναρμολόγησης του προϊόντος, ακολουθούν οι πληροφορίες που είναι διαθέσιμες σε κάθε φύλλο προϊόντος μας: Χρήσιμες πληροφορίες: Οι πελάτες μας μερικές φορές επικοινωνούν με τεχνίτες ή εργολάβους που ειδικεύονται στη συναρμολόγηση και εγκατάσταση προϊόντων παρόμοιων με τα δικά μας. Μπορείτε επομένως να ελέγξετε αν υπάρχουν τεχνίτες στην περιοχή σας που μπορούν να σας βοηθήσουν στην ολοκλήρωση του έργου σας. Μπορείτε να βρείτε όλες αυτές τις πληροφορίες σε κάθε φύλλο προϊόντος μας μέσω αυτών των διαφορετικών καρτελών: Στην καρτέλα "Τεχνικές Προδιαγραφές": Στην καρτέλα "Τεχνικό Διάγραμμα": Στην καρτέλα "Οδηγίες Συναρμολόγησης":
Όλα τα προϊόντα μας κατασκευάζονται σε βιομηχανική κλίμακα και σας παραδίδονται ως κιτ για αυτοσυναρμολόγηση και εγκατάσταση. Επομένως, η Casanoov δεν προσφέρει προς το παρόν προϊόντα κατά παραγγελία με την αυστηρή έννοια του όρου. Ωστόσο, τα προϊόντα μας έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε το καθένα να ανταποκρίνεται στις συγκεκριμένες ανάγκες σας. Πράγματι, για να διασφαλιστεί ότι τα προϊόντα σας μπορούν να προσαρμοστούν καλύτερα στον χώρο που προορίζεται για την εγκατάστασή τους, όλες οι πύλες, οι αυλόπορτες και οι φράχτες μας έχουν το πλεονέκτημα ότι μπορούν να κοπούν σε μέγεθος μόνο κατά πλάτος. Αυτή η επιλογή προσαρμογής, ωστόσο, δεν είναι διαθέσιμη ως προς το ύψος. Αυτό οφείλεται κυρίως στο προφίλ των κάθετων ορθοστατών, οι οποίοι δεν μπορούν να κοπούν, καθώς αυτό θα έθετε σε κίνδυνο τη δομική ακεραιότητα του προϊόντος. Τα ύψη που προσφέρει προς το παρόν η Casanoov είναι: 115/120cm, 140cm, 160cm και 180cm. Για να αλλάξετε το μέγεθος του προϊόντος σας, απλώς κόψτε τις ράγες και τους οριζόντιους ορθοστατές χρησιμοποιώντας κατάλληλο εξοπλισμό (τριβείο με ειδικό δίσκο αλουμινίου, προστασία λεπίδων κ.λπ.).
Για παραγγελίες όπου όλα τα προϊόντα φέρουν την ένδειξη "Σε Απόθεμα", προσπαθούμε να προετοιμάσουμε την παραγγελία σας σε λιγότερο από 24 ώρες. Οι χρόνοι παράδοσης παρέχονται σε κάθε σελίδα προϊόντος μας. Για να το κάνετε αυτό, αναζητήστε το μοντέλο που θέλετε. Στη συνέχεια, θα μεταφερθείτε στη σελίδα προϊόντος του: Ο χρόνος παράδοσης θα εμφανίζεται απευθείας στη σελίδα του προϊόντος, δίπλα στο κουμπί προσθήκης στο καλάθι. Για παραγγελίες με προϊόντα "Σε Απόθεμα", η προετοιμασία και η παράδοση θα πραγματοποιηθούν όταν το προϊόν είναι ξανά σε απόθεμα. Σας προσφέρουμε μεγαλύτερο χρόνο παράδοσης για να μπορείτε να παραλάβετε ολόκληρη την παραγγελία σας μαζί. Σας συνιστούμε να υποβάλετε δύο ξεχωριστές παραγγελίες εάν επιθυμείτε να λάβετε προϊόντα σε απόθεμα πιο γρήγορα και να υποβάλετε μια δεύτερη παραγγελία με προϊόντα που έχουμε παραγγείλει σε εκκρεμότητα. Οι χρεώσεις παράδοσης είναι δωρεάν, επομένως αυτό δεν θα επηρεάσει το τελικό σας κόστος.
Η χρήση του PayPal είναι δωρεάν. Απλώς δημιουργήστε έναν λογαριασμό PayPal ή χρησιμοποιήστε έναν υπάρχοντα. Στη συνέχεια, θα μεταφερθείτε σε ένα παράθυρο διαλόγου που διαχειρίζεται το PayPal για να ολοκληρώσετε την πληρωμή σας. Μόλις ολοκληρωθεί η πληρωμή σας, θα σας αποσταλεί μια απόδειξη μέσω email μετά τη συναλλαγή. Με το PayPal, δεν χρειάζεται να δώσετε τα στοιχεία του τραπεζικού σας λογαριασμού κατά την πληρωμή της παραγγελίας σας στον ιστότοπό μας: τα οικονομικά σας στοιχεία δεν κοινοποιούνται στον πωλητή. Το PayPal κρυπτογραφεί και ασφαλίζει τα δεδομένα σας και λειτουργεί ως μεσάζων για την ολοκλήρωση των συναλλαγών σας με απόλυτα ασφαλή τρόπο. Το Paypal προσφέρει, κατά την κρίση του, ένα σύστημα πληρωμών τεσσάρων μερών. Σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε με το PayPal για να διαπιστώσετε εάν πληροίτε τις προϋποθέσεις για αυτήν την επιλογή.
Για να διασφαλίσετε ότι τα προϊόντα σας ταιριάζουν όσο το δυνατόν καλύτερα στον χώρο για τον οποίο προορίζονται για εγκατάσταση, όλες οι ανοιγόμενες πύλες, οι θυρίδες και οι φράχτες μας έχουν το πλεονέκτημα ότι μπορούν να κοπούν στο κατάλληλο μέγεθος. Ωστόσο, αυτή η επιλογή προσαρμογής δεν είναι διαθέσιμη ως προς το ύψος. Αυτό οφείλεται εν μέρει στους κατακόρυφους ορθοστάτες με προφίλ, οι οποίοι δεν μπορούν να κοπούν, καθώς αυτό θα έθετε σε κίνδυνο τη δομική ακεραιότητα του προϊόντος. Για να αλλάξετε το μέγεθος του προϊόντος σας, απλώς κόψτε τις σανίδες και τους οριζόντιους ορθοστάτες χρησιμοποιώντας κατάλληλο εξοπλισμό (τριβείο με ειδικό δίσκο αλουμινίου, προστασία λεπίδων κ.λπ.). Μπορείτε να ζητήσετε οδηγίες για την προσαρμογή του προϊόντος μέσω της φόρμας επικοινωνίας μας. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η προσαρμογή του προϊόντος σας αποτελεί αποκλειστική σας ευθύνη.
Πρέπει πρώτα να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας που βρίσκεται επάνω δεξιά στην αρχική σελίδα: Στη συνέχεια, συνδεθείτε χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση email και τον κωδικό πρόσβασής σας. Θα φτάσετε σε αυτήν τη σελίδα, κάντε κλικ στην καρτέλα "Τα προσωπικά μου στοιχεία": Μόλις βρεθείτε στην ενότητα "Τα προσωπικά μου στοιχεία", μπορείτε να τροποποιήσετε όλα τα καθορισμένα πεδία. Θα θέλατε να κάνετε αλλαγές που δεν είναι διαθέσιμες με αυτόν τον τρόπο; Όταν ερωτηθείτε "Βρήκατε την απάντηση στην ερώτησή σας" παρακάτω, απαντήστε όχι. Μια φόρμα επικοινωνίας θα σας επιτρέψει να μας ζητήσετε συγκεκριμένες τροποποιήσεις στις ανάγκες σας.
Προσφέρουμε δύο τύπους κινητήρων στον ιστότοπο ηλεκτρονικών πωλήσεων: για συρόμενες και για περιστρεφόμενες πύλες. ● Δύο μοντέλα μοτέρ συρόμενης πύλης: Μοτέρ RANGER C300 Μέγιστο βάρος πύλης: 300 kg Ισχύς: 230 V Περιλαμβάνονται αξεσουάρ: - 2 τηλεχειριστήρια 4 κουμπιών - Νάιλον σχάρα (4 m – 12 τεμάχια των 33 cm) Μοτέρ TANKER C600 Μέγιστο βάρος πύλης: 600 kg Ισχύς: 230V Περιλαμβάνονται αξεσουάρ: - 2 τηλεχειριστήρια 4 κουμπιών - Νάιλον σχάρα (4 m – 12 τεμάχια των 33 cm) - Σετ 2 φωτοκυττάρων ΦΩΤΟΚΥΤΤΑΡΟΥ - 1 Φλας σηματοδότη ● Τρία μοντέλα μοτέρ ανοιγόμενης πύλης: Μοτέρ RANGER B150 Μέγιστο βάρος ανά φύλλο: 150 kg Μέγιστο μήκος ανά φύλλο: 2 μέτρα Ισχύς: 24 V Περιλαμβάνονται αξεσουάρ: - 2 τηλεχειριστήρια 4 κουμπιών Μοτέρ TANKER B250 Μέγιστο βάρος ανά φύλλο: 300 kg Μέγιστο μήκος ανά φύλλο: 2,5 μέτρα Τροφοδοσία: 24 V Περιλαμβάνονται αξεσουάρ: - 2 τηλεχειριστήρια 4 κουμπιών 4 κουμπιά - Σετ 2 φωτοκυττάρων ΦΩΤΟΚΥΤΤΑΡΟΥ - 1 φλας Μπορείτε να βρείτε όλες αυτές τις πληροφορίες σε κάθε φύλλο προϊόντος, συμπεριλαμβανομένων των τεχνικών προδιαγραφών, των περιγραφών και των αντίστοιχων οδηγιών συναρμολόγησης.
Η Casanoov δεσμεύεται προσωπικά να προστατεύει όλα τα προσωπικά σας δεδομένα. Αυτά τα δεδομένα χρησιμοποιούνται μόνο για την ασφαλή παράδοση των προϊόντων σας. Σύμφωνα με τον Γαλλικό Νόμο περί Προστασίας Δεδομένων της 6ης Ιανουαρίου 1978, έχετε το δικαίωμα πρόσβασης, διόρθωσης ή αντίρρησης στα προσωπικά σας δεδομένα ανά πάσα στιγμή. Αυτή η ενέργεια μπορεί να ασκηθεί: ● Είτε απευθείας στον ιστότοπο στην ενότητα "Ο Λογαριασμός μου" και στη συνέχεια στα "Τα Προσωπικά μου Στοιχεία" ● Είτε γραπτώς στην Εξυπηρέτηση Πελατών μας, θα κάνουμε ό,τι είναι απαραίτητο σύμφωνα με τα αιτήματά σας
Τα προβλήματα σύνδεσης μπορεί να οφείλονται σε διάφορους παράγοντες: ● Σφάλμα σύνδεσης στον ιστότοπο: Ενδέχεται να προσπαθείτε να συνδεθείτε σε λάθος ιστότοπο Casanoov. Για παράδειγμα, εάν δημιουργήσατε έναν λογαριασμό στο casanoov.fr, θα μπορείτε να συνδεθείτε μόνο στο casanoov.fr. Επομένως, δεν θα μπορείτε να κάνετε παραγγελία στους άλλους ιστότοπούς μας: casanoov.de / casanoov.es / κ.λπ. Βεβαιωθείτε λοιπόν ότι έχετε συνδεθεί στον σωστό ιστότοπο Casanoov στον οποίο είχατε εγγραφεί προηγουμένως. Σημείωση: Είναι σημαντικό να δημιουργήσετε τον λογαριασμό σας στη χώρα στην οποία επιθυμείτε να παραδοθεί η παραγγελία σας. Για παράδειγμα, εάν ζείτε στη Γαλλία και θέλετε να παραδοθεί η παραγγελία σας στη Γαλλία, είναι σημαντικό να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό στον ιστότοπο casanoov.fr. Διαφορετικά, δεν θα μπορείτε να παραδώσετε την παραγγελία σας σε αυτήν τη χώρα. ● Σφάλμα κωδικού πρόσβασης: Ενδέχεται να μην μπορείτε να συνδεθείτε λόγω σφάλματος κωδικού πρόσβασης. Σε αυτήν την περίπτωση, εάν δεν θυμάστε πλέον τον κωδικό πρόσβασής σας ή τον έχετε χάσει, σας προσκαλούμε να μεταβείτε στην ενότητα «Χρειάζομαι πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας του λογαριασμού μου», όπου θα βρείτε τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε για να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασής σας.
Η διεύθυνση χρέωσης αποτελεί την ταυτότητα και τα στοιχεία επικοινωνίας του ατόμου που υποβάλλει την παραγγελία. Η διεύθυνση παράδοσης αποτελεί την ταυτότητα και τα στοιχεία επικοινωνίας του ατόμου που θα παραλάβει την παραγγελία. Η διεύθυνση παράδοσης μπορεί επομένως να είναι διαφορετική από τη διεύθυνση χρέωσης. Πράγματι, εάν επιθυμείτε η παραγγελία σας να παραδοθεί σε διεύθυνση διαφορετική από τη διεύθυνση χρέωσης (χώρος εργασίας, σημείο αναμετάδοσης δεμάτων, δεύτερη κατοικία κ.λπ.), μπορείτε να επιλέξετε να προσφέρετε διαφορετική διεύθυνση παράδοσης. ● Οι πληροφορίες που ζητούνται για την παράδοση θα διευκολύνουν την παραλαβή της παραγγελίας σας. Χρησιμότητα των πληροφοριών που πρέπει να παρέχετε: - Πλήρης διεύθυνση - Όνομα και επώνυμο - Αριθμός κινητού τηλεφώνου (μόνο για τη διεύθυνση παράδοσης για να σας ειδοποιούμε για την πρόοδο της παράδοσής σας, την επικοινωνία με τον διανομέα κ.λπ.) ● Οι πληροφορίες που ζητούνται για την χρέωση θα μας επιτρέψουν να εκδώσουμε ένα τιμολόγιο ανάλογα με τις ανάγκες σας. Χρησιμότητα πληροφοριών που πρέπει να παρέχετε: - Πλήρης διεύθυνση - Όνομα και επώνυμο Μπορείτε να δημιουργήσετε πολλαπλές διευθύνσεις χρέωσης και αποστολής, εάν χρειάζεται.
Όλα τα προϊόντα μας παραδίδονται σε κιτ για να τα συναρμολογήσετε. Έχουμε σχεδιάσει και κατασκευάσει τα προϊόντα μας έτσι ώστε να είναι εύκολα στη συναρμολόγηση, εξασφαλίζοντας μια ευχάριστη εμπειρία πελάτη. Παρέχουμε σαφείς οδηγίες εγκατάστασης που μπορείτε να κατεβάσετε. Παρέχονται όλα τα απαραίτητα αξεσουάρ για την εγκατάσταση της πύλης σας και όλα όσα περιλαμβάνονται στις πύλες μας περιγράφονται λεπτομερώς στις τεχνικές προδιαγραφές και την περιγραφή του προϊόντος. Μπορείτε να βρείτε όλες αυτές τις πληροφορίες σε κάθε φύλλο προϊόντων μας μέσω αυτών των διαφορετικών καρτελών: Στην καρτέλα "Τεχνικές Προδιαγραφές" Στην καρτέλα "Τεχνικό Διάγραμμα" Στην καρτέλα "Οδηγίες Συναρμολόγησης" Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με την εγκατάσταση κατά την παραλαβή και τη συναρμολόγηση των προϊόντων σας, μπορείτε πάντα να επικοινωνήσετε μαζί μας χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας της Casanoov.
Η Casanoov φροντίζει να προσφέρει μόνο προϊόντα που είναι σε απόθεμα προς αγορά. Το σύστημα προτεραιότητας κράτησης σάς επιτρέπει να προπαραγγείλετε οριστικά τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν για την επόμενη αποστολή. Έχετε πλήρη διαφάνεια σχετικά με τους εκτιμώμενους χρόνους παράδοσης για αυτά τα προϊόντα. Στην πράξη, απλώς επιλέξτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και προσθέστε τα στο καλάθι σας. Η προπαραγγελία δεν ήταν ποτέ ευκολότερη με την Casanoov. Περισσότερες πληροφορίες στους Όρους και Προϋποθέσεις μας > Προϊόντα προς Προπαραγγελία Για να προπαραγγείλετε από την Casanoov, αναζητήστε πρώτα το μοντέλο που θέλετε και στη συνέχεια θα μεταφερθείτε στη σελίδα προϊόντος: Στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί "Προπαραγγελία", το οποίο είναι διαθέσιμο και ορατό σε κάθε σελίδα προϊόντος μας: Θα μεταφερθείτε σε μια σελίδα σύνδεσης: Για να επιβεβαιώσετε το αίτημα προπαραγγελίας σας, πρέπει να είστε συνδεδεμένοι στον λογαριασμό σας Casanoov: Εάν έχετε ήδη λογαριασμό: εισαγάγετε τη διεύθυνση email και τον κωδικό πρόσβασης που χρησιμοποιείτε για τον λογαριασμό σας Casanoov και κάντε κλικ στην επιλογή "Σύνδεση". Αν είστε νέοι στο Casanoov: Κάντε κλικ στην επιλογή "Εγγραφή" και στη συνέχεια δημιουργήστε τον λογαριασμό σας στο Casanoov. Μόλις συνδεθείτε ή εγγραφείτε, ολοκληρώστε την προπαραγγελία σας και εξασφαλίστε προτεραιότητα στην κράτηση για μελλοντικές αφίξεις. Ένα email επιβεβαίωσης για την προπαραγγελία σας θα σας σταλεί αυτόματα. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να περιμένετε να επιστρέψει το προϊόν σας σε απόθεμα και να φτάσει στο σπίτι σας! (Θα σας στείλουμε email για να σας ενημερώσουμε!)
Πρέπει πρώτα να αποκτήσετε πρόσβαση στη σελίδα σύνδεσης που βρίσκεται στο επάνω μέρος της σελίδας με το εικονίδιο του χαρακτήρα. Θα μεταβείτε στην επόμενη σελίδα, κάντε κλικ στο "Ξεχάσατε τον κωδικό σας": Στη συνέχεια, απλώς εισαγάγετε τη διεύθυνση email σας και ένα email θα σας σταλεί λίγο μετά την αλλαγή του κωδικού πρόσβασής σας (το email μπορεί να πάει στα SPAM, ελέγξτε τον φάκελο SPAM). Μπορείτε τώρα να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας με τα νέα σας στοιχεία σύνδεσης.
Μπορείτε να δημιουργήσετε τον λογαριασμό σας κάνοντας κλικ απευθείας στο εικονίδιο που αντιπροσωπεύει έναν χαρακτήρα στην επάνω δεξιά γωνία. Στη συνέχεια, θα μεταβείτε σε μια σελίδα σύνδεσης ή/και εγγραφής. Απλώς κάντε κλικ στην επιλογή "Εγγραφή". Τώρα, απλώς συμπληρώστε τη φόρμα δημιουργίας λογαριασμού με τα προσωπικά σας στοιχεία (Τίτλος, Επώνυμο & Όνομα), καθώς και τη διεύθυνση email σας. Στη συνέχεια, επιλέξτε τον εμπιστευτικό σας κωδικό πρόσβασης. Το μόνο που μένει είναι να επικυρώσετε τον λογαριασμό σας κάνοντας κλικ στην επιλογή "Δημιουργία λογαριασμού".
Δεν είναι δυνατή η παραγγελία ενός μη διαθέσιμου προϊόντος. Ωστόσο, εάν ένα μη διαθέσιμο προϊόν τραβήξει την προσοχή σας, μπορείτε να ειδοποιηθείτε όταν επανέλθει σε απόθεμα. Ακολουθεί η διαδικασία: Για να το κάνετε αυτό, αναζητήστε το μοντέλο που θέλετε. Στη συνέχεια, θα μεταφερθείτε στη σελίδα προϊόντος του: Στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί "Ειδοποίησέ με" κάτω δεξιά στη σελίδα του προϊόντος: Θα μεταφερθείτε σε μια σελίδα σύνδεσης: Για να επιβεβαιώσετε την ειδοποίηση, πρέπει να είστε συνδεδεμένοι στον λογαριασμό σας Casanoov: ● Εάν έχετε ήδη λογαριασμό: εισαγάγετε τη διεύθυνση email και τον κωδικό πρόσβασης που χρησιμοποιήσατε για τον λογαριασμό σας Casanoov και κάντε κλικ στην επιλογή "Σύνδεση". ● Εάν είστε νέοι στο Casanoov: Κάντε κλικ στην επιλογή "Εγγραφή" και στη συνέχεια δημιουργήστε τον λογαριασμό σας Casanoov. Μόλις συνδεθείτε ή εγγραφείτε, θα ανοίξει αυτή η σελίδα, επιβεβαιώνοντας τη δημιουργία της ειδοποίησής σας για το προϊόν που σας ενδιαφέρει: Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να περιμένετε, θα φροντίσουμε τα υπόλοιπα και θα σας ειδοποιήσουμε μόλις επανέλθει σε απόθεμα! Σημείωση: Εάν το προϊόν δεν είναι ξανά διαθέσιμο, θα σας ειδοποιήσουμε για την πώληση μόλις το αντιληφθούμε.
Μπορείτε να βρείτε τις ακριβείς διαστάσεις κάθε προϊόντος μας απευθείας στο φύλλο προϊόντος. Για να το κάνετε αυτό, αναζητήστε το μοντέλο που θέλετε και θα μεταφερθείτε στο φύλλο προϊόντος: Στη συνέχεια, κάντε κλικ στην καρτέλα "Τεχνικό Σχέδιο": Οι ακριβείς διαστάσεις του προϊόντος, καθώς και άλλα στοιχεία που αφορούν συγκεκριμένα το εν λόγω προϊόν, παρέχονται εκεί. Μπορείτε επίσης να κάνετε κλικ στα "Τεχνικά Χαρακτηριστικά" Θα βρείτε τις ακριβείς διαστάσεις του εν λόγω προϊόντος στην πρώτη θέση:
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας, στην ενότητα "Ερωτήσεις για προϊόντα". Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να σας παρέχουμε όλη την απαραίτητη βοήθεια και να απαντήσουμε στις ερωτήσεις σας σχετικά με τα προϊόντα μας. Ένα σύστημα ερωτήσεων και απαντήσεων θα εφαρμοστεί πολύ γρήγορα για κάθε ένα από τα προϊόντα μας, ώστε οι ερωτήσεις σας να μπορούν να βοηθήσουν και την κοινότητα Casanoov στην επιλογή της!
Η Casanoov σχεδιάζει και δημιουργεί τα προϊόντα της με μοναδικό στόχο την κάλυψη των αναγκών σας. Σύντομα διαθέσιμο: Αυτή η κατάσταση στα προϊόντα μας σημαίνει ότι η επιστροφή τους στο απόθεμα ορίζεται από μια κατά προσέγγιση ημερομηνία. Αυτές οι πληροφορίες είναι ορατές στα φύλλα προϊόντων μας κάτω από τη σύντομη περιγραφή. Σε αυτήν την περίπτωση, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία "Ειδοποίησέ με" για να ειδοποιηθείτε όταν το προϊόν είναι ξανά σε απόθεμα, εάν ενδιαφέρεστε. Για να ακολουθήσετε αυτήν τη διαδικασία, σας προσκαλούμε να συμβουλευτείτε τις Συχνές Ερωτήσεις μας στην ενότητα "Ειδοποίηση, πώς το κάνω;". Θύμα της δικής της επιτυχίας: Σε όλες τις περιπτώσεις, πρόκειται για προϊόντα των οποίων το απόθεμα είναι εξαντλημένο. Τα είδη χωρίς απόθεμα ανακοινώνονται στη συνέχεια ως "Μη Διαθέσιμο". Αυτό το προϊόν θα ανανεωθεί, αλλά είναι προς το παρόν εξαντλημένο και δεν έχουμε ακόμη ημερομηνία επιστροφής να δώσουμε. Όπως και στην προηγούμενη περίπτωση σχετικά με τα είδη "Σύντομα διαθέσιμο", μπορείτε να δημιουργήσετε μια ειδοποίηση που θα σας ειδοποιεί όταν γίνουν ξανά διαθέσιμα. Μερικές φορές είναι πιθανό ορισμένα προϊόντα να μην ανταποκρίνονται πλέον στις προσδοκίες της κοινότητας Casanoov. Σε αυτές τις περιπτώσεις, ενδέχεται να διακόψουμε την παραγωγή ορισμένων προϊόντων, προκειμένου να προσφέρουμε νέες σειρές που ανταποκρίνονται καλύτερα στις προσδοκίες σας. Μπορείτε πάντα να επικοινωνήσετε μαζί μας για να μάθετε εάν αυτό το προϊόν θα ανανεωθεί κάποια στιγμή και, εάν αυτό δεν έχει προγραμματιστεί, μπορούμε να σας προσφέρουμε διάφορες εναλλακτικές λύσεις για παρόμοια προϊόντα.
Γνωρίζουμε ότι τα προϊόντα πρόκειται να φτάσουν στις αποθήκες μας, αλλά προτιμούμε να σας προειδοποιήσουμε για αυτήν την κατάσταση. Συγκεκριμένα, σας προσφέρουμε την επιλογή να ασφαλίσετε τα προϊόντα σας κατά προτεραιότητα, να εισαγάγετε τη μέθοδο πληρωμής σας και να υποβάλετε την παραγγελία σας ως συνήθως. Η πληρωμή θα γίνει αμέσως και η κράτησή σας θα μπλοκάρει μόνιμα το μελλοντικό απόθεμα. Είστε εγγυημένοι ότι θα λάβετε το προϊόν σας. Περισσότερες πληροφορίες στους Όρους και Προϋποθέσεις μας > Προϊόντα με δυνατότητα κράτησης
Δεν προσφέρουμε αυτήν τη μέθοδο πληρωμής προς το παρόν. Βρίσκεται υπό εξέταση, αλλά δεν είναι προς το παρόν διαθέσιμη στη χώρα σας. Περισσότερες πληροφορίες στους Όρους και Προϋποθέσεις > Επιλογές Πληρωμής
Η Casanoov προσφέρει δύο επιλογές πληρωμής: - Paypal 4x Αυτή η επιλογή προσφέρεται από τον συνεργάτη πληρωμών μας Paypal. Αυτή η επιλογή εφαρμόζεται αυτήν τη στιγμή από την Casanoov. Αυτή η επιλογή θα σας προσφερθεί απευθείας όταν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας ως μέθοδο πληρωμής. Ποιες είναι οι προϋποθέσεις αποδοχής; Οι προϋποθέσεις επιλεξιμότητας για την επιλογή πληρωμής Paypal είναι στη διακριτική τους ευχέρεια. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους για να μάθετε τις διαθέσιμες επιλογές. - 3XWEB και 4XWEB από την FRANFINANCE Η Casanoov σας προσφέρει, μέσω της Franfinance (Société Générale Group), επιλογές πληρωμής με πιστωτική κάρτα 3 και 4 δόσεων. Η επιλογή πληρωμής με πιστωτική κάρτα 3 και 4 δόσεων σάς επιτρέπει να πληρώνετε για την παραγγελία σας σε μηνιαίες δόσεις. Τα διάφορα ποσά θα χρεώνονται από τον λογαριασμό που σχετίζεται με την πιστωτική σας κάρτα. Οι επιλογές πληρωμής 3 και 4 δόσεων είναι επιλέξιμες για ποσά παραγγελιών μεταξύ 100 € και 4.000 €. Αυτή η επιλογή απαιτεί χρέωση διαχείρισης: - Για πληρωμή σε 3 δόσεις, η χρέωση διαχείρισης είναι 1,5% του ποσού αγοράς σας, με περιορισμό στο συνολικό ποσό των 15€. - Για πληρωμή σε 4 δόσεις, η χρέωση διαχείρισης είναι 2,2% του ποσού αγοράς σας, με περιορισμό στα 20€. Μερικά παραδείγματα: Η παραγγελία σας είναι 1.200€. Επιλέγετε να πληρώσετε σε 3 δόσεις. Πληρώνετε 3 δόσεις των 405€. Συνολικό οφειλόμενο ποσό: 1.215€. Η παραγγελία σας είναι 1.200€. Επιλέγετε να πληρώσετε σε 4 δόσεις. Πληρώνετε 4 δόσεις των 306€. Συνολικό οφειλόμενο ποσό: 1.218€. Ποιες είναι οι προϋποθέσεις αποδοχής; Οι προσφορές πληρωμής με δόσεις της Franfinance (Société Générale Group) προορίζονται για ενήλικα άτομα που κατέχουν τραπεζική κάρτα έγκυρη για τουλάχιστον 4 μήνες μετά την ημερομηνία υπογραφής της συμφωνίας πληρωμής με δόσεις και των οποίων η χρήση δεν υπόκειται σε συστηματικό αίτημα εξουσιοδότησης (ιδίως κάρτες Visa Electron και Maestro). Με την επιφύλαξη της αποδοχής της προσφοράς πληρωμής με δόσεις από την Franfinance - 719 807 406 RCS Nanterre - N°ORIAS 07 008 346. Επωφελείστε από τη νόμιμη περίοδο υπαναχώρησης των 14 ημερών από την ημερομηνία αποδοχής της σύμβασης πληρωμής με δόσεις. Περισσότερες πληροφορίες στους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις > Τρόποι Πληρωμής
Η Casanoov έχει περιβληθεί με αναγνωρισμένους συνεργάτες στον κόσμο των μεθόδων πληρωμής. Αυτές οι διαφορετικές μέθοδοι πληρωμής είναι, φυσικά, όλες ασφαλείς. Αυτό μας επιτρέπει να σας προσφέρουμε ένα ευρύ φάσμα μεθόδων πληρωμής! Μέθοδοι πληρωμής ανά χώρα Γαλλία: Οι αγορές είναι δυνατές στο casanoov.fr με τις ακόλουθες μεθόδους: CB, Visa, Mastercard, Paypal, CB σε 3 δόσεις (Franfinance), CB σε 4 δόσεις (Franfinance), Άμεση μεταφορά (Fintecture) Βέλγιο: Οι αγορές είναι δυνατές στο casanoov.be με τις ακόλουθες μεθόδους: Visa, Mastercard, Paypal, Bancontact Ιρλανδία: Οι αγορές είναι διαθέσιμες στο casanoov.ie χρησιμοποιώντας τις ακόλουθες μεθόδους: Visa, Mastercard και PayPal. Λουξεμβούργο: Οι αγορές είναι διαθέσιμες στο casanoov.lu χρησιμοποιώντας τις ακόλουθες μεθόδους: Visa, Mastercard και PayPal. Γερμανία: Οι αγορές είναι διαθέσιμες στο casanoov.de χρησιμοποιώντας τις ακόλουθες μεθόδους: Visa, Mastercard και PayPal. Αυστρία: Οι αγορές είναι διαθέσιμες στο casanoov.at χρησιμοποιώντας τις ακόλουθες μεθόδους: Visa, Mastercard και PayPal. Ισπανία: Οι αγορές είναι διαθέσιμες στο casanoov.es χρησιμοποιώντας τις ακόλουθες μεθόδους: Visa, Mastercard και PayPal. Πορτογαλία: Οι αγορές είναι δυνατές στο casanoov.pt με τις ακόλουθες μεθόδους: Visa, Mastercard, PayPal Ιταλία: Οι αγορές είναι δυνατές στο casanoov.it με τις ακόλουθες μεθόδους: Visa, Mastercard, PayPal Ολλανδία: Οι αγορές είναι δυνατές στο casanoov.nl με τις ακόλουθες μεθόδους: Visa, Mastercard, PayPal, IDEAL Πολωνία: Οι αγορές είναι δυνατές στο casanoov.pl με τις ακόλουθες μεθόδους: Visa, Mastercard, PayPal, P24 Δανία: Οι αγορές είναι δυνατές στο casanoov.dk με τις ακόλουθες μεθόδους: Visa, Mastercard, PayPal Φινλανδία: Οι αγορές είναι δυνατές στο casanoov.fi με τις ακόλουθες μεθόδους: Visa, Mastercard, Paypal Σουηδία: Οι αγορές είναι δυνατές στο casanoov.se με τις ακόλουθες μεθόδους: Visa, Mastercard, Paypal Θα τις βρείτε όλες στο ταμείο και μπορείτε να επιλέξετε αυτήν που Σας ταιριάζει καλύτερα! Περισσότερες πληροφορίες στους Όρους και Προϋποθέσεις > Τρόποι Πληρωμής. Περισσότερες πληροφορίες για το Fintecture: Το Fintecture είναι μια λύση άμεσης μεταφοράς χρημάτων, εγκεκριμένη από την Τράπεζα της Γαλλίας. Με το Fintecture, πληρώστε για τις αγορές σας απευθείας από τον ασφαλή τραπεζικό σας λογαριασμό. : 1-Επιλέξτε την τράπεζά σας 2-Συνδεθείτε με τα συνήθη στοιχεία του τραπεζικού σας λογαριασμού 3-Επικυρώστε τη συναλλαγή 4-Επιβεβαιώστε τη συναλλαγή στο κινητό σας 5-Η πληρωμή σας επιβεβαιώνεται. Τα κύρια πλεονεκτήματα της πληρωμής με το Fintecture: Δεν περιορίζεστε στο ποσό των αγορών σας και τα όρια της πιστωτικής σας κάρτας δεν θα επηρεαστούν Δεν χρειάζεται να εισαγάγετε τον IBAN ή τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας Η παραγγελία σας θα διεκπεραιωθεί αμέσως (σε αντίθεση με μια παραδοσιακή τραπεζική μεταφορά).
Για όλες τις ανησυχίες σας σχετικά με την παράδοση μιας παραγγελίας που έχετε υποβάλει, σας προτείνουμε να επικοινωνήσετε μαζί μας χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας.
Το σύστημα παράδοσης διαχειρίζεται ο συνεργαζόμενος μεταφορέας μας. Βασίζεται σε έναν προγραμματισμό ραντεβού, τον οποίο εσείς αποφασίζετε. Μπορείτε επομένως να προγραμματίσετε την παράδοσή σας ανάλογα με τη διαθεσιμότητά σας. Πώς λειτουργεί; Είναι πολύ απλό: Θα σας ενημερώνουμε για την πρόοδο της παραγγελίας σας στον λογαριασμό σας Casanoov, στην ενότητα "Οι παραγγελίες μου". Ο συνεργάτης μας θα σας στείλει ένα μήνυμα κειμένου στον αριθμό κινητού τηλεφώνου που δώσατε. Αυτό το μήνυμα θα προτείνει ημερομηνίες για ένα πρόγραμμα παράδοσης. Θα σας ζητηθεί μια ημερομηνία προγραμματισμού για κάθε πακέτο που αποτελεί την παραγγελία σας (μπορείτε στη συνέχεια να τις προγραμματίσετε για την ίδια ημερομηνία για να απλοποιήσετε την παραλαβή της παραγγελίας σας)
Για παραγγελίες με όλα τα προϊόντα που αναφέρονται ως "σε απόθεμα", προσπαθούμε να προετοιμάσουμε την παραγγελία σας εντός 24 ωρών. Οι χρόνοι παράδοσης σας παρέχονται ανά προϊόν στον ιστότοπο της Casanoov. Σε αυτές τις περιπτώσεις, δεν υπερβαίνουν τις 5 εργάσιμες ημέρες. Για παραγγελίες με προϊόντα που φέρουν την ένδειξη "σε απόθεμα", η προετοιμασία και η παράδοση βασίζονται στον μεγαλύτερο χρόνο παράδοσης, ώστε να μπορείτε να λάβετε ολόκληρη την παραγγελία σας σε ομάδα. Σας συμβουλεύουμε να υποβάλετε δύο ξεχωριστές παραγγελίες εάν επιθυμείτε να λάβετε προϊόντα σε απόθεμα πιο γρήγορα και να υποβάλετε μια δεύτερη παραγγελία με προϊόντα που έχουμε παραγγείλει σε εκκρεμότητα. Σε όλες τις περιπτώσεις, οι παραγγελίες σας θα χρεωθούν μόνο όταν η παραγγελία σας είναι έτοιμη και όχι νωρίτερα!
Οι παραδόσεις μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας μεταφορών μας πραγματοποιούνται αποκλειστικά κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού της επιλογής σας. Αυτό σας επιτρέπει να καθορίσετε με ηρεμία την ημερομηνία παράδοσης και να είστε διαθέσιμοι για να παραλάβετε την παραγγελία σας.
Ναι, πλέον παραδίδουμε στην ηπειρωτική Γαλλία (π.χ. Κορσική). Ωστόσο, προς το παρόν δεν παραδίδουμε στα υπερπόντια γαλλικά εδάφη.
Θέλετε να παρακολουθείτε την πρόοδο της παράδοσής σας. Για να το κάνετε αυτό, θα σας παρέχουμε όλες τις λεπτομέρειες και τις πληροφορίες που έχουμε διαθέσιμες για την παρακολούθηση της παράδοσής σας στην ενότητα Οι παραγγελίες μου του λογαριασμού σας Casanoov. Απλώς επιλέξτε την παραγγελία σας και θα βρείτε την κατάσταση παράδοσης. Και, εάν υπάρχει, όλους τους συνδέσμους παρακολούθησης για τα δέματά σας.
Σας προσκαλούμε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της μεταφορικής μας εταιρείας και να μας δώσετε τον αριθμό του δέματός σας. Μπορείτε να συζητήσετε μαζί τους τους λόγους για αυτήν την έλλειψη χρονοδιαγράμματος παράδοσης (σύνδεσμος προς DPD, εξυπηρέτηση πελατών)
Σας προσκαλούμε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της μεταφορικής μας εταιρείας και να μας δώσετε τον αριθμό του δέματός σας. Μπορείτε να συζητήσετε μαζί τους τους λόγους για την έλλειψη παράδοσης ή/και ειδοποίησης παράδοσης (σύνδεσμος προς DPD, εξυπηρέτηση πελατών)
Μερικές φορές, οι ενημερώσεις των συνδέσμων παρακολούθησης ενδέχεται να χρειαστούν κάποιο χρόνο για να ολοκληρωθούν. Συνιστούμε να επιστρέψετε στον σύνδεσμο την επόμενη μέρα. Εάν αυτό δεν επιλύσει το πρόβλημα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας εξυπηρέτησης πελατών, στην ενότητα "Έχω άλλη ερώτηση σχετικά με την παραγγελία μου".
Σε περίπτωση άρνησης παραλαβής λόγω κατεστραμμένων δεμάτων, θα λάβουμε πληροφορίες επιστροφής προϊόντος από τον συνεργαζόμενο μεταφορέα μας. Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας μας στην ενότητα "Έχω πρόβλημα με την παραγγελία μου" και ακολουθήστε τη διαδικασία δημιουργίας αρχείου εξυπηρέτησης μετά την πώληση. Αυτό θα μας επιτρέψει να παρακολουθούμε την κατάσταση και να σας ενημερώνουμε για την πρόοδο της επαναποστολής των κατεστραμμένων δεμάτων.
Σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας μας. Ταυτόχρονα, είναι απαραίτητο να επικοινωνήσετε με τον συνεργαζόμενο μεταφορέα μας για να ενημερώσετε τη διεύθυνσή σας ή/και να παράσχετε πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τη διεύθυνση παράδοσης.
Οι ημερομηνίες παράδοσης επιλέγονται μεταξύ εσάς και του συνεργαζόμενου μεταφορέα μας. Σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε μαζί τους άμεσα για να αξιολογήσετε τις επιλογές σας για αλλαγή ημερομηνιών παράδοσης. Για να το κάνετε αυτό, μπορείτε να ακολουθήσετε τον/τους σύνδεσμο/ους παρακολούθησης για τα δέματά σας και να ελέγξετε την ικανότητά σας να επαναπρογραμματίσετε την παράδοση.
Οι ημερομηνίες παράδοσης επιλέγονται μεταξύ εσάς και του συνεργαζόμενου μεταφορέα μας. Σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε μαζί τους άμεσα για να αξιολογήσετε τις επιλογές σας για αλλαγή ημερομηνιών παράδοσης. Για να το κάνετε αυτό, μπορείτε να ακολουθήσετε τον/τους σύνδεσμο/ους παρακολούθησης για τα δέματά σας και να ελέγξετε την ικανότητά σας να επαναπρογραμματίσετε την παράδοση.
Αυτή τη στιγμή προσφέρουμε παραδόσεις μέσω των συνεργατών μας DPD ή UPS. Έχουμε συμφωνήσει με τον συνεργάτη μας να σας παρέχουμε την καλύτερη μέθοδο παράδοσης. Οι παραδόσεις πραγματοποιούνται αποκλειστικά κατόπιν ραντεβού που θα επιλέξετε. Γι' αυτό είναι σημαντική η επιλογή του αριθμού του κινητού σας τηλεφώνου, ώστε να μπορείτε να λαμβάνετε και να απαντάτε σε ειδοποιήσεις επιλογής παράδοσης.
Για όλα τα αιτήματά σας για ακύρωση ή απόσυρση μιας παραγγελίας, σας προτείνουμε να επικοινωνήσετε μαζί μας χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας.
Εάν παραγγείλετε προϊόντα που είναι σε απόθεμα, μπορείτε να ζητήσετε ακύρωση χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας. Θα σας στείλουμε ένα email που θα επιβεβαιώνει την ακύρωση μόλις η ακύρωση ενεργοποιηθεί. Εάν παραγγείλετε προϊόντα που είναι σε απόθεμα, η ακύρωση της παραγγελίας δεν είναι πλέον δυνατή κατά την προετοιμασία και την αποστολή της. Σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας για να προσδιορίσετε την καλύτερη λύση για την ακύρωση της παραγγελίας μετά την αποστολή της.
Η Casanoov σας παρέχει μια φόρμα υπαναχώρησης στους γενικούς όρους και προϋποθέσεις πώλησης. Υπενθυμίζουμε ότι έχετε έως και 14 ημέρες από την παραλαβή της παραγγελίας για να ζητήσετε υπαναχώρηση. Βρείτε όλες τις πληροφορίες σχετικά με τους όρους και τις προϋποθέσεις υπαναχώρησης στους γενικούς όρους και προϋποθέσεις πώλησης.
Εάν παραγγείλετε προϊόντα με δεσμευμένα είδη, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας για να δείτε εάν είναι δυνατό να αλλάξετε τη διεύθυνση παράδοσης. Εάν παραγγείλετε προϊόντα που είναι σε απόθεμα, η αλλαγή της διεύθυνσης παράδοσης δεν είναι πλέον δυνατή μετά την προετοιμασία και την αποστολή της παραγγελίας. Ωστόσο, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας για να βρούμε μια λύση στην περίπτωσή σας.
Για όλες τις ανησυχίες σας σχετικά με την παραγγελία σας, προτείνουμε να επικοινωνήσετε μαζί μας χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας. Όλες οι παρακάτω ερωτήσεις διαχειρίζονται μέσω αυτής της φόρμας επικοινωνίας.
Δύο βήματα μπορούν να επιβεβαιώσουν αυτήν την άρνηση πληρωμής: Αμέσως μετά την οριστικοποίηση της παραγγελίας σας, θα μεταφερθείτε σε μια σελίδα που θα σας ειδοποιεί για αυτήν την άρνηση: Ένα μήνυμα θα σταλεί αυτόματα στα εισερχόμενά σας για να επιβεβαιωθεί ότι η συναλλαγή είναι εσφαλμένη. Αυτό μπορεί να συμβεί σε περίπτωση προπαραγγελίας. Σύμφωνα με τις δεσμεύσεις μας, εισπράττουμε χρήματα μόνο κατά την προετοιμασία της παραγγελίας. Για αυτόν τον λόγο, κατά την προετοιμασία, επικοινωνούμε με την τράπεζά σας για να εγκρίνουμε την ανάληψη. Σε ορισμένες περιπτώσεις, η τράπεζά σας μπορεί να αρνηθεί αυτήν την έγκριση (ανεπαρκή κεφάλαια, υπέρβαση τραπεζικού ορίου, άρνηση τράπεζας κ.λπ.). Προφανώς, δεν μπορούμε να εκπληρώσουμε την παραγγελία χωρίς την επίλυση της κατάστασης από μέρους σας. Σε αυτές τις περιπτώσεις, σας συμβουλεύουμε να: Προσδιορίσετε τους λόγους αυτής της άρνησης Βρείτε την κατάλληλη λύση για την επίλυση των λόγων αυτής της άρνησης Επανεκκινήσετε μια νέα παραγγελία λαμβάνοντας υπόψη αυτούς τους λόγους (πρόβλημα 3DS, τραπεζικό όριο, ανεπαρκή κεφάλαια κ.λπ.) Μια άρνηση πληρωμής μπορεί να οφείλεται σε διάφορους λόγους. Θα συζητήσουμε τις πιο συνηθισμένες περιπτώσεις και τον τρόπο επίλυσής τους. Για πληρωμές με τραπεζικές κάρτες και PayPal: Σύστημα 3DS: Η Casanoov ασφαλίζει όλες τις συναλλαγές της μέσω του συστήματος 3DS. Αυτό το σύστημα ασφαλείας μπορεί να διαφέρει ανάλογα με την τράπεζά σας: κωδικός επαλήθευσης που πρέπει να εισαγάγετε, τραπεζική εφαρμογή που σας στέλνει αίτημα επιβεβαίωσης για μια δεδομένη πληρωμή, κ.λπ. Πώς να το διορθώσετε αυτό; Θα πρέπει να υποβάλετε ξανά μια παραγγελία και να ακολουθήσετε προσεκτικά τη διαδικασία 3DS που παρέχεται από την τράπεζά σας, στην οποία θα σας ανακατευθύνουμε. Όριο ηλεκτρονικής πληρωμής: Η τράπεζά σας ενδέχεται να περιορίσει το όριο ηλεκτρονικών αγορών σας (για μια δεδομένη περίοδο ή/και ένα μέγιστο για μία μόνο συναλλαγή). Μερικά πιθανά σενάρια: Έχετε πραγματοποιήσει αρκετές διαδοχικές αγορές σε σύντομο χρονικό διάστημα. Το συνολικό ποσό υπερβαίνει το όριο αγορών σας. Η παραγγελία που θέλετε να οριστικοποιήσετε υπερβαίνει το όριο σας. Πώς μπορώ να το επιλύσω αυτό; Σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε με την τράπεζά σας για να επιβεβαιώσετε τους λόγους της απόρριψης πληρωμής. Εάν είναι απαραίτητο, μπορείτε να ζητήσετε από την τράπεζά σας να αυξήσει το όριο σας ή να περιμένετε μερικές ημέρες για να υποβάλετε μια άλλη παραγγελία. Αυτές οι αλλαγές ορίου ενδέχεται να μην είναι άμεσες. Έχετε επίσης την επιλογή να χρησιμοποιήσετε μια άλλη μέθοδο πληρωμής. Η τράπεζά σας αρνείται να πραγματοποιήσει τη συναλλαγή: Έχουμε ελάχιστα στοιχεία που να εξηγούν αυτήν την κατάσταση. Πώς μπορούμε να επιλύσουμε αυτό το πρόβλημα; Σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε με την τράπεζά σας για να επιβεβαιώσετε τους λόγους της άρνησης πληρωμής. Μπορείτε να μας τους παράσχετε, ώστε να μπορέσουμε να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας στο μέλλον. Ανεπαρκή κεφάλαια: Κατά την οριστικοποίηση της παραγγελίας, υποβάλλουμε αίτημα στην τράπεζά σας για να επιβεβαιώσουμε ότι μπορούμε να εισπράξουμε το ποσό της παραγγελίας σας. Μια πιθανή κατάσταση είναι η ανεπαρκής ποσότητα κατά την υποβολή της παραγγελίας. Σε αυτές τις περιπτώσεις, η τράπεζά σας θα αρνηθεί την εξουσιοδότηση. Πώς μπορώ να επιλύσω αυτό το πρόβλημα; Ελέγξτε τα κεφάλαια στον λογαριασμό που χρησιμοποιήθηκε για τη συναλλαγή. Επικοινωνήστε με την τράπεζά σας εάν είναι απαραίτητο. Υποβάλετε ξανά την παραγγελία μόλις η τράπεζά σας την επικυρώσει για να βεβαιωθείτε ότι το υπόλοιπό σας δεν μπλοκάρει ξανά την εξουσιοδότηση της τράπεζας.
Μια εκκρεμής πληρωμή μπορεί να οφείλεται σε διάφορους λόγους, αλλά ο πιο συνηθισμένος είναι όταν κάνετε μια προπαραγγελία στον ιστότοπο. Πράγματι, όπως εξηγείται στην ερώτηση "Προπαραγγελία, τι σημαίνει αυτό;", χρεώνουμε το ποσό της προπαραγγελίας σας κατά τη στιγμή της κράτησης. Αυτό είναι ένα είδος κράτησης προϊόντος πριν καν επανέλθει σε απόθεμα. Αυτό σας επιτρέπει να διασφαλίσετε ότι θα έχετε το προϊόν σας μόλις γίνει ξανά διαθέσιμο. Ένα άλλο πιθανό σενάριο: - Δεν έχετε οριστικοποιήσει την πληρωμή με τη μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε. Για παράδειγμα, είναι πιθανό να μην εισαγάγατε τον κωδικό ασφαλείας 3DS. Αυτή η περίπτωση θα μετατραπεί γρήγορα σε απόρριψη πληρωμής. Θα ειδοποιηθείτε μέσω email. (Δείτε την απόρριψη πληρωμής.)
Αφού μας στείλετε τις πληροφορίες σχετικά με την παραγγελία και τα σχετικά δέματα, θα μπορέσουμε να σας στείλουμε τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για να μας επιστρέψετε τα σχετικά δέματα και να μας επιτρέψετε να σας στείλουμε το προϊόν που δεν παραλάβατε.
Για να βρείτε το τιμολόγιό σας, πρέπει πρώτα να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας Casanoov με τα διαπιστευτήριά σας Casanoov. Για να το κάνετε αυτό, πρέπει πρώτα να αποκτήσετε πρόσβαση στη σελίδα σύνδεσης που βρίσκεται στο επάνω μέρος της σελίδας με το εικονίδιο του ατόμου. Στη συνέχεια, εισαγάγετε τα διαπιστευτήριά σας Casanoov (όνομα σύνδεσης και κωδικό πρόσβασης). Μόλις συνδεθείτε στον λογαριασμό σας, κάντε κλικ στο εικονίδιο του ατόμου (του λογαριασμού σας) στην επάνω δεξιά γωνία. Στη συνέχεια, θα μεταφερθείτε στη σελίδα του λογαριασμού σας. Στη συνέχεια, κάντε κλικ στις "Οι παραγγελίες μου". Θα εμφανιστούν όλες οι παραγγελίες σας που έχουν τοποθετηθεί στην Casanoov. Κάντε κλικ στην "Προβολή λεπτομερειών" για την παραγγελία για την οποία θέλετε το τιμολόγιο. Μόλις βρεθείτε στην ενότητα "Οι παραγγελίες μου", κάντε κλικ στην "Προβολή των λεπτομερειών της παραγγελίας για την οποία θέλετε το τιμολόγιο". Θα φτάσετε σε αυτήν τη σελίδα, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να κατεβάσετε το τιμολόγιό σας.
Η νόμιμη περίοδος υπαναχώρησης είναι 14 ημέρες από την παραλαβή της παραγγελίας σας. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, έχετε τη δυνατότητα να μας στείλετε το αίτημα υπαναχώρησης μέσω της φόρμας επικοινωνίας με την εξυπηρέτηση πελατών μετά την πώληση, στην ενότητα "Επιθυμώ να υπαναχωρήσω". Θα πρέπει να επιλέξετε το/τα προϊόν/τα για τα οποία επιθυμείτε να υπαναχωρήσετε. Θα έχετε μια φόρμα υπαναχώρησης για να συμπληρώσετε και να μας στείλετε. Αυτή είναι διαθέσιμη μέσω αυτού του συνδέσμου λήψης. Η υπαναχώρηση συνδέεται με όρους που μπορείτε να βρείτε στους Γενικούς Όρους Πώλησης > Δικαίωμα Υπαναχώρησης. Σας συνιστούμε ανεπιφύλακτα να την ενημερωθείτε ξανά!
Οι ανταλλαγές προϊόντων δεν είναι προς το παρόν δυνατές. Εάν εξακολουθείτε να βρίσκεστε εντός της νόμιμης περιόδου υπαναχώρησης, μπορείτε να μας υποβάλετε ένα αίτημα. Μπορείτε πάντα να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας εξυπηρέτησης πελατών.
Επικοινωνήστε μαζί μας γρήγορα χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας εξυπηρέτησης πελατών. Ακολουθήστε τα βήματα επιλέγοντας την ενότητα "Έχω πρόβλημα με την παραγγελία μου" και περιγράφοντας το πρόβλημα. Θα σας βοηθήσουμε να το επιλύσετε.
Λείπει κάποιο δέμα; Μπορείτε πρώτα να ελέγξετε αν έχετε λάβει όλα τα δέματα που περιλαμβάνονται στην παραγγελία σας, συνδεόμενοι στον λογαριασμό σας, στην ενότητα "Στοιχεία Παραγγελίας μου". Αυτό θα σας επιτρέψει να ελέγξετε αν έχουν παραδοθεί όλα τα δέματα. Εάν ένα από τα δέματα δεν έχει φτάσει ή εάν αργεί ασυνήθιστα πολύ, επικοινωνήστε μαζί μας χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας της εξυπηρέτησης πελατών. Λείπουν είδη από το δέμα σας; Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας της εξυπηρέτησης πελατών, αναφέροντας τα ελλείποντα εξαρτήματα και την κωδικοποίησή τους (κάντε μια πλήρη απογραφή των εξαρτημάτων στα δέματά σας και συγκρίνετέ τα με τα εξαρτήματα που αναφέρονται στις οδηγίες συναρμολόγησης). Ανάλογα με τα ελλείποντα στοιχεία, θα βρούμε μαζί μια λύση, ώστε να μπορείτε να συναρμολογήσετε τα αντικείμενά σας με ηρεμία!
Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας, στην ενότητα "το προϊόν μου δεν λειτουργεί", "το προϊόν μου δεν λειτουργεί πλέον" ή "Δεν μπορώ να λειτουργήσω το προϊόν μου", ανάλογα με την περίπτωση. Θα καθορίσουμε τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν για να βρεθεί μια λύση στο πρόβλημα που αντιμετωπίσατε.
Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας, στην ενότητα "Το προϊόν μου δεν λειτουργεί πλέον", ανάλογα με την περίπτωση. Θα καθορίσουμε τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν για να βρεθεί μια λύση στο πρόβλημα που αντιμετωπίσατε.